Els
objectius principals d’aquesta primera fase de la meva intervenció eren la
trobada amb la tutora de pràctiques, conèixer les noves demandes del centre, priorització de les demandes, familiaritzar-me
amb els 2 casos amb els que treballaré i planificació
de la intervenció.
En primer lloc haig de remarcar
que degut al gran nombre de demandes que té aquest centre, i el ritme de
treball de la meva tutora de pràctiques, només puc fer el seguiment d’un cas.
A part del fet que només puc
fer el seguiment d’un cas, considero que la resta d’objectius els he pogut
assolir satisfactòriament.
El primer indicador d’avaluació
que em vaig proposar per la fase 1, era l’ajustament del número d’hores
dedicades a aquesta fase, i haig de dir que hi he dedicat aproximadament el que
m’havia proposat. He invertit força hores en la cerca d’informació de diversos
alumnes, per tal de decidir finalment quin cas podia ser el més interessant i
em podia ser possible veure i intervenir al màxim possible. També he assistit a
algunes reunions molt interessants de la CAD i la CAS, reunions amb la logopeda del CREDA i a entrevistes amb
alguna família.
En referència als dos últims indicadors
d’avaluació que m’havia proposat, que eren valorar la quantitat i qualitat d’informació així
com el grau de coneixement
de les particularitats de l’alumnat per tenir en compte en el disseny de la
intervenció, m’ha semblat que tant
del cas que he triat com dels casos que intervé la meva tutora de pràctiques, aquesta
informació està molt ben ordenada i de fàcil accés per part de l’EAP. En tots
els expedients de l’alumnat, he pogut consultar els testos i els resultats de
les proves que se’ls ha realitzat, els informes psicopedagògics, els dictàmens,
els acords presos en les diferents reunions i entrevistes, etc, i el fet que
aquesta informació sigui de qualitat, et permet un grau elevat de coneixement de l’alumnat, aspecte molt
important per poder fer un disseny de la intervenció el màxim d’acurat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada