divendres, 1 de desembre del 2017

FASE 2: Execució de la intervenció (IV)

CAS d’en Marc (El cas que he triat)

Identificació de les sessions: Setmana del 20 de novembre
Lloc: Aula de l’EAP (2 hores aprox.)
Participants: psicopedagoga (tutora de pràctiques), la logopeda del CREDA, tutora de 2n, família de l’alumne i estudiant en pràctiques.

Fites:  Establir el pla de treball que es durà a terme amb l’alumne i les activitats que es deriven de l’avaluació psicopedagògica.
Realitzar entrevista amb la família de l’alumne.

Desenvolupament: Abans de l’entrevista amb la família de l’alumne, vam redactar en un  pla de treball com a resultat de l’avaluació psicopedagògica duta a terme, i com a proposta per portar a terme amb l’alumne. Després, ens vam reunir la psicopedagoga, la tutora de 2n, el pare i la mare de l’alumne i jo mateixa, a l’aula de l’EAP.
Aquests són els aspectes que es van tractar en l’entrevista:
- vam explicar els resultats de la valoració psicopedagògica que s’havia portat a terme.
- vam explicar el PI curricular i metodològic que es durà a terme amb el seu fill.
- vam acordar establir una data per realitzar la següent entrevista, per tal de fer-ne un seguiment.
- Es va proposar a la família que el seu fill rebés atenció individualitzada de reforç i reeducació en un centre privat.

Recursos: Document amb el pla de treball que es durà a terme amb l’alumne que es deriva de l’avaluació psicopedagògica i entrevista amb la família.

Avaluació: La sessió per mi va ser com un regalet, ja que poder assistir a una entrevista amb una família no sempre és possible, per aspectes de confidencialitat i respecte als pares. Vaig agrair moltíssim que em permetessin ser-hi.

Observacions: La família va estar molt d’acord en fer un seguiment del progrés d’en Marc, per tal de poder estar informats sobre l’evolució el seu fill.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada