CAS d’en Marc (El cas que he
triat)
Identificació de les sessions: Setmana del 20 de novembre
Lloc: Aula de l’EAP (2 hores aprox.)
Participants: psicopedagoga (tutora de
pràctiques), la logopeda del CREDA, tutora de 2n, família de l’alumne i estudiant en pràctiques.
Fites: Establir el pla de treball
que es durà a terme amb l’alumne i les activitats que es deriven de l’avaluació
psicopedagògica.
Realitzar entrevista amb la família de l’alumne.
Desenvolupament: Abans de
l’entrevista amb la família de l’alumne, vam redactar en un pla de treball com a resultat de l’avaluació
psicopedagògica duta a terme, i com a proposta per portar a terme amb l’alumne.
Després, ens vam reunir la psicopedagoga, la tutora de 2n, el pare i la mare de
l’alumne i jo mateixa, a l’aula de l’EAP.
Aquests són els aspectes que es van
tractar en l’entrevista:
- vam explicar els resultats de la
valoració psicopedagògica que s’havia portat a terme.
- vam explicar el PI curricular i metodològic
que es durà a terme amb el seu fill.
- vam acordar establir una data per
realitzar la següent entrevista, per tal de fer-ne un seguiment.
- Es va proposar a la família que el seu fill rebés atenció individualitzada de reforç i reeducació en un centre privat.
- Es va proposar a la família que el seu fill rebés atenció individualitzada de reforç i reeducació en un centre privat.
Recursos: Document amb el pla de
treball que es durà a terme amb l’alumne que es deriva de l’avaluació
psicopedagògica i entrevista amb la família.
Avaluació: La sessió per mi va ser com un regalet,
ja que poder assistir a una entrevista amb una família no sempre és possible,
per aspectes de confidencialitat i respecte als pares. Vaig agrair moltíssim
que em permetessin ser-hi.
Observacions: La família
va estar molt d’acord en fer
un seguiment del progrés d’en Marc, per tal de poder estar informats sobre
l’evolució el seu fill.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada