dimecres, 6 de desembre del 2017

FASE 3: Seguiment i avaluació de la intervenció (II)

CAS d’en Marc (El cas que he triat)

Identificació de les sessions: Setmana del 4 de desembre
LlocLloc: Aula de l’EAP
Participants: psicopedagoga (tutora de pràctiques), logopeda del CREDA, tutora de 2n, mestra d’EE, alumne de 2n, família d’en Marc i estudiant en pràctiques.

Fites: Fer el seguiment i l’avaluació de la intervenció amb en Marc.

DesenvolupamentDurant aquesta setmana, m’he reunit amb la meva tutora de pràctiques per poder fer la valoració de la feina feta fins aleshores. Les dues primeres fases del meu pla de treball les he pogut portar a terme amb el timing previst, però aquesta última fase no podré acabar-la, per una qüestió de falta de temps. La intervenció seguirà el seu curs, però de cara al proper trimestre, i per tant, jo ja hauré acabat les pràctiques.
Amb la psicopedagoga hem elaborat una proposta concreta de com seguir amb la fase 3, concretant les accions que es portaran a terme, tot i que jo ja no sigui al centre. Aquestes accions són les següents:

- Fer una coordinació amb la logopeda del CREDA, per valorar el procés de l’assessorament a la tutora i a la mestra d’EE, en referència a l’alumne amb TEL.
- Fer una reunió amb la tutora d’en Marc, per tal de fer el seguiment del progrés de l’alumne.
- Fer una 3a observació a l’aula un cop acabat l’assessorament del CREDA. (Si es considera convenient)
- Fer una coordinació trimestral amb la tutora d’en Marc i la mestra d’EE, per tal de fer la revisió del PI de l’alumne.
- Fer una 2a entrevista amb la família.
- Es proposa realitzar el test ITPA a 4t de primària, per poder comparar els resultats i valorar el procés d’aprenentatge d’en Marc pel que fa a les llengües.

Recursos: graella d’observació, PI de l’alumne, Test ITPA.

Avaluació: En les futures sessions de la fase 3 es tindran en compte els indicadors de resultats, les opinions i observacions de la psicopedagoga, de la tutora, de la mestra d’EE i de la família.

Estic molt satisfeta amb els acords presos, ja que aquests  tindran una continuïtat, i contenta de la feina feta, tot i que no hagi pogut acabar tota la intervenció que m’havia proposat inicialment.

Observacions: La dificultat amb el temps ha sigut el pa de paller del meu pràcticum II. Faig una valoració negativa en aquest sentit, ja que no podré acabar de portar a terme tota la meva proposta del pla de treball, però tinc la consciència tranquil·la, ja que aquest contratemps ha sigut aliè. El ritme de treball dels professionals de l’EAP és frenètic, per dir-ho d’alguna manera, i s’ha fet l’impossible per fer el millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada